Nye bøker

Bærekraftskommunikasjon : 5 nøkler som skaper tillit og vekst  for din bedrift

Bærekraftskommunikasjon : 5 nøkler som skaper tillit og vekst for din bedrift

ISBN
9788294047222
Innbinding
Heftet
Type
Økonomi / arbeidsliv
Forlag
Nor Agency AS

Er du klar for å løfte din bedrift til nye høyder gjennom bærekraftskommunikasjon? Vil du skape tillit og vekst i egen bedrift, i tillegg til å bidra til en positiv innvirkning i samfunnet?
Bærekraftskommunikasjon er skreddersydd for deg som ønsker å bane vei i en verden hvor bærekraft ikke bare er en trend, men en nødvendighet. Denne boken er din guide til å navigere gjennom kompleksiteten av moderne bedriftspraksis, med et fokus på ærlig og troverdig kommunikasjon.

Boken gir deg kunnskap om hvordan du og din bedrift kan:
- Utforske strategier for å effektivt kommunisere bedriftens bærekraftstiltak med mål om å oppnå troverdighet og tillit blant ulike interessenter, inkludert kunder, investorer og samarbeidspartnere.
- Unngå de vanligste grønnvaskingsfellene og sikre at bedriftens bærekraftskommunikasjon er i tråd med faktiske tiltak og intensjoner.
Undersøke hvordan bedrifter kan formidle sitt engasjement for bærekraft på en autentisk og transparent måte.
- Utforske prinsippene bak troverdig bærekraftskommunikasjon og lær hvordan man kan integrere disse i bedriftens overordnede kommunikasjonsstrategi.
Få innsikt i konkrete case-studier og beste praksis innen bærekraftskommunikasjon.

Bygg tillit, unngå grønnvasking, og skap en varig og troverdig påvirkning for samfunnet.

OM FORFATTEREN:
Katherine Duarte har lang fartstid fra akademia, blant annet i stipendiatstilling i medievitenskap og som medieforsker. Hun driver nå eget kommunikasjonsbyrå, der hun jobber som bærekraftsrådgiver, medietrener og kommunikasjonsrådgiver . Hun har blant annet jobbet i store selskap i private næringsliv, og som journalist i NRK. Hun har mottatt forfatterstipend Norsk Faglitterær Forfatter og Oversetterforening våren 2021.
Katherine har jobbet med gründere, startups og forfattere og bidratt til at disse har fått presseomtale i regions- og riksaviser, deltatt på festivaler, podcast og magasiner/ fagpressen.